onsdag 25 november 2009

Jordlevande varelser, vi hälsar er


Vi kommer från planeten Långhuvud. Vi har inga onda avsikter. Våra stora pannor är endast tecken på högre intelligens. (Sen får man plats med fler hårprodukter.)

Detta är orsaken till att alla ser ut som fån på mingelbilder. En bildbearbetnings-konspiration. Jag menar, jag tittar på Peter just nu och hans hattnummer är definitivt inte större än hans midjemått. Oklart varför man gör såhär. Eller så är vi egentligen V-ödlor, på nästa bild kommer en ormtunga ringla ut...

2 kommentarer:

  1. hahaha! Skönt att börja morgonen med ett skratt. Inte på grund av bilden då utan texten din.
    Här kommer länken som vi pratade om:
    http://www.nme.com/radio/player/

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid undrar varför jag inte gör mig på bild, men nu vet jag. Tack för upplysningen!

    /Annika

    SvaraRadera