fredag 25 september 2009

Höjdarmötet startar på söndag!

Jag, Roger Walmann och våra två redaktörer Filip Gårdstam och Johan Norsebäck från OTW. Bild från Aftonbladet.


På söndag den 27e september visas den första delen av den serie intervjuer med travtränare som OTW och jag spelade in i Kaknästornet i somras. Först ut är fine norrmannen Roger Walmann (Giant Diablo, Columbian Necktie, Dust All Over). Intervjuerna går som korta inslag i TV4:s travsändningar på söndagar, Vinnare V65, kl 17.10.


Intervjuserien heter Höjdarmötet, vilket hela tiden får mig att tänka på barnprogrammet Allrams Höjdare som gick på SVT för några år sedan. En god förebild! Kan fluffiga muppar så kan väl jag...?


(Idag är det förresten en fin artikel i DN:s tv-bilaga om OTW:s travreporter par excellence, Åsa Elmroth. Plus till artikelförfattaren Hans Kronbrink. Få journalister på tv-sidorna uppmärksammar travsändningarna.)


7 kommentarer:

  1. Hallå TV4 play!
    Var hittar jag Vinnare V65?

    Grrr, missade första Höjdarmötet ;(

    // Fjodor

    SvaraRadera
  2. Hallå TV4 play!
    Var hittar jag Vinnare, V65?

    Grrr, missade första Höjdarmötet ;-(

    Fjodor

    SvaraRadera
  3. Heja! Bra intervju! Cool./ Beundrare

    SvaraRadera
  4. De får inte visa travprogrammen på tv4 play. Ny chans om 2 veckor, då är det intervju med Kari Lähdikorpi. 17.30.

    SvaraRadera
  5. Vem på bilden är jag? =)

    Sändningen går att se på TV4/anytime förresten!

    /FG

    SvaraRadera
  6. Tack FG!
    Kollar in omskrivna Höjdarintervjun direkt.

    Fjodor

    SvaraRadera
  7. FG, du är killen som håller i Franke! :) Tack för info!

    SvaraRadera